BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 29, 2011

TEST..TEST...TEST !!!!!


Dari pagi tadi aku buat test komputer sampai petang tak lulus2 gak..naik fedup toll laaa.....adeehh....nak tak nak aku kene kuat semangat gak bagi komputer lulus..low tak sampai bile2 laaa aku tak kan dapat lesen moto and keta....masok kali ni dah 3x aku fail... sakit kepale tol laa wat test ni..sampai aku nak muntah dah..adeehh...tolong laaa kawan2 semua..doakan aku kali ke 4 ni ,, aku lulus laa komputer.tolong laa...dah tak tahan dengan my dady bising bile nak wat lesen..aku dah nek fedup dengar..bile nek keta ngan my dady,.. HA !!, mule laaa dalam keta tu bapak aku  membebel jeee....naik nanah telinga aku dengar...tapi ade betol jugak bapak aku bising2!!... nak bagi aku ade lesen..dah ade lesen senang aku nak g kl nek keta....tak lah susah-susah naik bas....hehehee.....pas tu kak aku lak bagi aku panas....dye cakap lepas kawen..dye nak bagi keta myv dye kat aku...hoott!!!...je aku dengar... cam membe2 aku yang dah ade lesen..mak ayh dorang lak tak bagi driver sesuka hati,.. yang aku lak..keta dah ade.,..tapi lesen tak de adehh!!... sabar jelaa..... Ya Allah!!..kau bantulah aku...moga kali ni aku lulus dalam ujian komputer ni... 


AaAaaaaarrrgggggHhHhHhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AaAaaaaarrrgggggHhHhHhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AaAaaaaarrrgggggHhHhHhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fedup laaaaaaa.....tttoolooooonggg!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: