BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

Perlukah Cinta Buat Ku??

Malam-malam ni aku sedih lak aku nak cite tentang aku dan aku....mule laa aku nak teringat kenangan lama..Kadang-kadang aku terasa sunyi jew...sunyi tak de teman...sunyi xde orang yang nak happy bersame.. kadan-kadang aku jelez tengok kawan-kawan aku ade BF yang sentiasa di sisi...sentiasa dekat...tapi aku orang yang aku penah cinta sudah pon menjadi milik orang lain...but aku redho dengan ketentuaanNya....Tapi kenapa nasib aku tak macam orang lain...Kenapa aku selalu dikecewekan?? Aku bukan nak salahkan takdir..tapi aku tak paham...dugaan yang aku terime..begitu mencabar buat aku...Aku teringin gak nak kua jalan2 dengan bf..tapi aku tak mampu nak buat cam tu..susah nak jumpe lelaki yang betol2 ikhlas sekarang ni...Jantan memang ramai...Kadang-kadang aku tabah lalui dugaan ni..tapi kadang-kadang aku DOWN gak!!...Aku hanya insan lemah...Aku menerima Dugaan Mu Ya Allah dengan hati yang terbuka...aku percaya..mungkin ada hikmah di sebalik kejadiaan ini...Mungkin aku di berikan peluang untuk maju kehadapan...tp aku mudah putus asa...aku mudah menyerah..Aku memerlukan seseorang yang mampu membimbing aku..memberi aku semangat!!..untuk aku terus maju kehadapan..Ntahlaa..kadang2 aku rase boleh hidop tanpa lelaki..tp kadang2 aku rasa perlukan pulak...cam 2 laa...Aku pon tak paham ngan kehidupan aku ni...give up !!... nak hidup..tp aku kene teruskan hidup..aku kene cari jawapan pada kehidupan aku...Aku masih mencari-cari jawapan kehidupan aku..Banyak lagi perkara yang harus aku lalui...Maybe sekarang kehidupan aku sunyi..mane tahu nanti aku dah berjaya nasib aku berubah...ntaahhlaahh...Tawakal jelahh..But aku sekarang nak keja cita-cita aku...aku nak capai ape yang aku nak selameni...Aku tak boleh cepat putus asa...ye tak!!..Aku boleh tunjuk kat semua orang yang aku mampu jadi yang terbaik di mate dorang...aku bukan lemah, but aku kene kuatkan semangat...Insyllah...aku harus berusaha...

0 comments: