BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

Aku Rindukan Saat Kita Bersama


salam...pada semua sahabat-sahabat aku , tujuan aku tulis blog ni..Tiba-tiba aku rindu kan korang sangat2!!.Aku harap korang baca sampai habis ok???....bila laahh kite dapat berkumpul semula cam dulu??? Korang semua sebok jee...Korang Ingat ke aku kat penang ni?? Korang nak tahu tak? ..aku bosan dok penang...Bosan sangat2!!..Rase nak nangis jew....Aku kat cini tak de membe yg gempak gilew2 cam korang...korang jenis open minded!..aku suke...Kadang2 kalau aku rindukan korang..aku tengok photo2 kite..kadang-kandang aku gelak sorang2..bile teringat peristiwa yang lucu...hehhehe...kadang-kadang aku nangis ..sebab terlalu rindukan korang...Hari tu aku datang KL pon dapat jumpe zetty,as ngan dayah jerr...2 jerr...x puas rindu aku kat korAng..Aku teringin nak lepak cam dulu2!!...Ingat tak kite g TS ,tp time tu zetty lak dehal..huurrmm..kenapa susah sangat group kite nak kumpul same2???? JAWAB LAA KORANG????...Aku ke yang salah sebab pindah PENANG??Kalau ikotkan hati aku, aku pon tak nak weeii...Tapi terpakse...Aku paham korang sebuk...ade tugas masing2...tapi tak boleh ke korang luangkan masa untuk sehari je?? tak boleh ke?? JAWAB LAA????..Aku sentiasa teringat kat korang...aku tak penah lupekan korang...Aku selalu doakan untuk korang....Korang cam lupe aku je...maybe sebab aku jauhkan....Aku pon dah tak tahan nak dok penang ni...Aku just tunggu abis stdy jee,Pastu aku blah laa KL...Aku Rindu sangat nak gelak2 ngan korang...Korang ingat lagi tak kenangan kite time sekolah dulu?? Macam-macam kite lalui susah dan senang...Aku Rindu!!!..... =((
Aku harap sangat satu hari kite dapat jugak happy2 cam dulu...dapat kumpul lagi....ok???? 
Aku nangis bila aku tulis blog aku tentang korang...aku sedih sangat2!!..Aku bukan nak salah kan sape2...tapi dah lama sangat kite tak kumpol same2 kan...Aku bukan pe...Aku rindu...Korang jelah sahabat sejati dunia akhirat aku...dah xde membe len dah...kawan memang ramai...tapi kawan tak same cam sahabat....

0 comments: