BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 22, 2010

DEMAM PANAS!!!



demam ..so aku banyak rehat je..tido...ZzZzzZzzzZZ......



Salam.., hari ni aku tak berapa sihat lah, sebab aku demam..dah 4 hari aku demam ni...start aku demam dari hari khamis sampai ke hari ni...pon tak baik2 lagi ni...Tak larat rase badan ni nak g keje..tapi terpakse gak..coz aku ni just pratikal je kat cini..bukan aku keje tol2 kat gov.ict suk ni...Kang kalau aku MC lame2!!...pe lak dorang cakap...coz minggu lepas dah MC 2 hari..tak kan nak MC lagi..Mate pon dah merah, badan semakin panas..Ni aku baru je lepas makan ubat tadi..Perrhhh!!...Ubat dye bebijik2!!...tak suke aku makan ubat, coz pahit gilew dowh..uuweek!!...Lame pulak nak tunggu time lek keje nie..aku dah tak larat ni..nak tido jew...tooloonngg!!...Tapi rase cam nak amik MC lak pulak...tapi cian lak kat membe aku. kang dye g keje sorang2 lak..cian lak...nasib2!!...Esok keje..dan keje....Im really tired today...Pada someone yang baca blog aku ni..sy harap awak tak risaukan sy ok...Im fine..Just demam panas cikit jee..Nanti baik lah sendiri..tu pon kalau aku rajin makan ubat kan??..Dah lame tak demam..bile dah jatuh sakit susah laa nak baiknyee...HuUrRmM!!..Ngantok suda..mate ku suda mau lelap ni...Dahla kene jage bilik OMPD..amk aduan kalau de orang coll. coz kak sabrina and fazlin g wat aduan jap..so aku di tugaskan untuk menjage bilik ni wat sementare...malas2!!...pale pon da berat ni...k laahh x larat nak taip panjang2 dah ..coz nak tido jap...jap g depa mai laa tu..k lahh bye2 semua...Insyllah kalau aku sihat..aku update blog aku lagi k...aku malas nk mengadap PC lame2...sakit mate, sakit badan ni...xlaraatt!!!.... =((  
*SALAM*