BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 23, 2010

Rindukan Kamu



salam....hari ni mood sy sedih sangat...Tadi dalam bas nak ontheway balik umah...Tibe-tibe saya ternampak satu pasangan dalam bas ni..sweet sangat..Tapi tibe2 sy sebak...menitis air mate sy awak, nasib baik time dalam bas tu orang tak berape ramai.... Sy rindukan awak..rindu sangat2...tapi apekan daya..saya tak mampu nak buat ape2!!..Sy hanya mampu bersabar dan berdoa agar satu hari nanti kite pasti bertemu jua...Awakkkk....sy terlalu sygkan awk..sampai sy pegi mane2 pon..sy asyik teringatkan awk jee...Sy kalau rindukan awaak..sy selalu dengar lagu kegemaran awk.. Awak ingat lagi tak kenangan kite kat..kite pegi karaoke, pastu awak nyanyi lagi "BUNGA" untuk sy, time tu sy rasa bahagia sangat bersame awak...sy tak kan lupekan kenangan kite tu awak...Sy harap awak pon same macam tu??...Awak..walaupun kite baru kenal..awak dah ceriakan hidup saya yang dulu sepi kini menjadi ceria..Thanks awak...Sejak sy tak contax dengan awak..Sy sunyi sangat tanpa awak..tapi sy sabar, mungkin ade hikmah yg jadi kat sy sekarang..Awak nak tahu.,sy nangis bile tulis blog ni..Awak kan tahu sy jenis sensitif...Sy kalau rindukan awak sy nangis jee...Sebab itu jelah yang boleh buat sy tenang...sampai kadang2 sy nangis sampai mate bengkak2!!...Sy rindukan awak.....Ape pon terjadi sy tetap menunggu awak..





AWAK...SAYA RINDUKAN AWAK SANGAT2!!..SAYA HARAP AWAK PON RINDUKAN SAYA...SAYANG SY PADA AWAK TAK PENAH PUDAR DALAM HATI SAYA...

0 comments: