BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 22, 2011

BAJU KEBAYA MERAH...


LEBIH KURANG CAM NI LAA BAJU KEBAYA TU..HUHU..NE LEH TUNJUK LAGI...
HEHE...TUNGGU HARI MY SIS WEDDING TENGOK CAM NE BAJU TU...


ermm..rini pagi-pagi aku dah bangun...sebab nak pegi amik baju kebaye aku yang aku tempah tu dah siap...
baju untuk majlis kawen kakak aku nanti... 5/2/2011... wane merah lagi....nak taw sebab ape aku amik warna merah..sebab tema kak aku kawen nanti merah putih..if sbb tu laa tu laa aku pilih color merah...lagi pon aku memang suka merah...cantik, meriah gitew !!..huuhu.... dalam kol 12.00 cam tu lah aku gerak dari umah pegi shopping complex bukit jambul dari umah aku...dalam sejam cam tu sampai laa..hhuhu...mule-mule ingat nak pegi naik bas...bile pike2 lek..malas rr..aku g naik moto...gile kentang!!! dahlaa xde lesen beb.... gile2....huhuh..
nak wat cam ne...dah bape kali aku amik lesen moto..asyik fail kat komputer jer....bengang toll aku.... 
huhu...bile sampai-sampai kat bukit jambul tu...dup dap..dup dap jantung aku..hahaha...bukan ape...tak saba-saba nak tengok baju kebaye aku tu..maklum laa aku tak penah ade baju kebaye...tu yang jadi cam ni..gelabah semacam..hehehe.... mase aku ngn membe kau sampai kat bukit jambul tu...kite orang cari laa kedai baju kebaye tu...melilau cari...tak jumpe2!!.. naik hot gak laa cari butik baju tu...last2 aku coll butik tu..dye cakap kedai dye tak bukak lagi..aku ngn membe aku pe lagi..hott jeee !!.. last2 sementare nak tunggu butik tu bukak..ak ngan membe aku singgah makan jap kat KFC!!..pe lg..makan lerr...


nyummmayy!!,,,sedap tu..meleleh tengok ayam kfc nie..hahaah...
lepas kite orang siap makan...kite orang pegi laa cari butik tu balik..last2 jumpe gak..huhuh...
bile da sampai kat butik tu...huhuh...tengok baju kebaye aku.kak tu cakap da siap!!... then kak tu suruh aku try...bile dah try2..tengok2..cantik..memang same padan laa ngan aku..kehh3!!.... (perasan suda).. alaaa...sklai skale nak perasan ape salahnye..ye tak??? hehehe....
pe pon thax pade my mom and my dady. sebab belanje baju kebaye tu...huhu..alaahh murah jee... 


separoh wet dady i then separuh g wet my mom..hehehe...skali skale nak melaram lebih2...hehhee...xpe kot...aceehh!!!!..... ermm..baju dah beli, yang tak beli lagi..kasut tumit tinggi aku...tang kasut lak..aku nak pau kak aku lak..hehehe.....soh dye beli kasut...hahah...orang len yang nak kawen..orang len yang melaram lebih-lebih lak.hahahaha.... jahat toll aku...menghabiskan wet dornag jer..keh...keh..keh.... jangan marah along, dady, mom,,hehehe...
ok thanks lagi skali pada my dady, mom n my sis aida...hehehe... sayangg semua....aceehh!!!.. MmMmMuuuahh !!!!
ok lah..bye...



TAMAT SUDAH ! ! !

0 comments: