BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 29, 2010

tentang seseorang (CHE WAN)


Salam..rini aku nak cite sal seorang lelaki ni...tapi sekarang beliau dah bertuka jadi perempuan..ape pon dye tetap cantik dan ansem.....bile aku tengok photo2 bile dye lelaki dulu memang ansem sangt2!!!..
sampai aku pon tekejot!!!... kalau korang tengok photo dye lelaki dulu...mesti korang pon tekejot...



kan aku dah cakap....ansem kan????? 
memang ansem..tapi aku heran, cam ne dye boleh bertuka wajah...
tapi pepon dye ni baik orangnyerr..maybe de lah kisah dye tersendiri kenape dye bertukah wajah...
tapi dulu2 dye memang ansem.....




yang aku tertarik ngan dye ni...sebab dye baik sangat..layan aku pon ok....
sesetengah orang cam ni..xsuke layan perempuan....
tapi alhamdullilah dye ok...
aku suke tengok dye mekup..cantik2!!....
aku pon x pandai mekup cam 2....


 Ha ni laaa che wan yang sekarang...cantik tak dye???
lawa kan....aku pon xsecantik dye....
huhuu....kulit dye memang cantik....bersih jeerr.....
jeles aku,..hehehee.....


HASIL MEKUP CHE WAN..

SEBELOM





SELEPAS..
CANTIK..DAH MACAM MISHA OMAR KAN???


Yang ni SEBELOM..



SELEPAS DI MEKUP....
CANTIK SANGAT KAN!!!


dalam kisah ni...ade pengajarannye...so kite semua manusia biasa...jangan memandang hina dan rendah seseorang itu...walau macam mana pon dye...terimelah mereke seadanyaa...kerana meraka jua insan biasa....
kita bukan tuhan nak memangdang rendah tentang kekurangan orang lain....
tuhan menjadi seseorang manusia itu serba kekurangan....bersyukurlah dengan apa yang telah dye berikan kepada umah-NYA......

FIKIR-FIKIRKAN LAH DAN SELAMAT BERAMAL!!!!

0 comments: