BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 7, 2010

Sepi Hati Ini Terjadi Lagi..

Sepi hati terjadi lagi 
Mungkin sampai mati aku sepi ...
Biar senyum hadir di hariku, 
namun ini hanya ada di bibir 
di bibir saja... 

Aku ini yang boleh mengerti, 
walaupun yang lain mau mengerti 
Namun berat beban hidupku 
biarkan saja.. 
Biar saja hanya ku yang tahu, 

Sejarah cinta dan hidupku 
penuh duri dan banyak ranjau 
Aku perlu kesabaran yang penuh 
untuk tetap ku berdiri ...
Aku tetap menunggunya sampai aku mati,
mungkin sekarang aku dan dia tiada jodoh..
aku tetap menyintainya sampai mati...
aku tetap doakn kebahagiaan dia...
Moga dia bahagia..
Walaupun aku bersedih, namun aku bersabar,
aku percaya pada takdir..
Aku harus teruskan hidup tanpa dia disisi aku..
Kerna banyak lagi yang harus aku lalui...
Aku masih muda..akan akan keja cita2 ku..
Aku berharap satu hari nanti aku 
menjadi seorang photorgafer yang berjaya..
itu adalah impian aku...

0 comments: