BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 17, 2010

Kenangan Buat ku

CINTA BERTEPUK SEBELAH TANGAN


GELANG KAKI DI HADIAHKAN OLEH (S)

di sebalik gelang ni ade kenangan terindah bagi aku....nak cite sediy beb!!...aku de kenal ngan sorang mamat ni..name beliau "S"...aku kenal dye dalam spec jew...pastu x taw lak aku ngn dye boley couple....tapi kite orang couple kejap jew..maybe aku tak cantik di mate dye...maybe dye malu de awek gemok macam aku ni...dye salu ejek aku gemok..but aku tak kesah...coz time tu sayang..ketot pon wangi...huurrmmm....pada 1 hari, aku turun kl..ade hal..kebetulan aku g lah jumpe dye...then kami keluar lah jalan2....2 hari aku luang kan masa ngan dye...firts day aku sampai kl..dye yang amik aku kat bus top bukit jalil...orangnya ok lah..tapi dye ni jenis memilh...tak sedar diri tu cam ne..nak memilih..tahlaa..aku bukan nak mengutok...tapi dye tak boleh laa pandang rendah kat orang...nak mengate orang..tapi diri sendiri tak tegok...tu lah orang kate  BELAGAK!!..pas aku balik dari kl...dye layan aku cam nak tak nak jew...ntahllaa..maybe pas dye tengok aku...dye malu de awek gemok an..xpelah...aku redho...aku sedar diri aku cam ne...Aku harap Allah akn sedarkan dye satu hari nanti....Pada satu hari..aku ngan dye gadoh besar!!!...dye langsong x coll x msj aku langsong...but, aku yang mengalah...aku yg mule colll dye dulu coz aku rindu dye...rase diri cam BODOH!!!...dye low gadoh ngn aku wat x taw jew...cam tu ke SAYANG?????....Asyik aku jew banyak sabar ngan pagai dye..sabar ngan sikap dye..last-last aku amik keputusan nak putus ngan dye..aku rase itu lagi baik...dari aku teruskan hubungan ngan dye...aku je cam sungguh2 atas segalanya..dye wat x taw..tak pelaa...hari ni..hari kau..nanti kau tunggu balasan..aku redho !!....Aku caye jodoh untuk aku akan datang....just cepat dengan lambat jew.... nak cite panjang kang aku lak nangis teringat dye.,..huurrmm.bia lah dye  jadi kenangan terindah dalam hidup aku...

0 comments: