BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 19, 2011

Thanks Atas Segalanya.....



Akhirnyaa saya amik keputusan tinggal awak....
walaupun hati ini tidak sanggop...
tapi apekan daya..
jika kite terus bersama...
tiada gunanya... 
kerna saya ibarat 
"cinta bertupuk sebelah tangan",,
Jika ini jalan terbaik untuk kita.. 
saya redho...


mungkin saya kan jumpe lelaki yang lebih baik dari awak....
dan jangan menyesal jika satu hari awak akan MENYESAL !!!!!
dengan semua perbuatan yg awak dah buat saya...
selame ini saya banyak bersabar demi awak...
dan sanggop berkorban ape sahaja demi awak...
tapi awak..
 anggap saya MACAM SAMPAH !!!!
bile nak cari..
 bile tak buang macam tu jerr....
Hidup Ini Ibarat RODA yg berputar... 
kadang2 kite kat atas..
Dan kadang2 kite kat bawah....
Jangan terlalu "Enjoy" dalam hidup...
 kerana Dunia adalah hanya sementara....
Lepas ni saya tak kan ganggu "LIFE" awak lagi.....
ini yang awak mahu kan.....
hidup "Enjoy" & BEBAS !!!..
hope awak happy sgt bile saya tiada di sisi awak lagi..
dan terima kasih atas segalanya....
saya gembira dapat mengenali awak selame kita kenal ni..



0 comments: