BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 10, 2011

Sayang Kamu !!!!



Awak.. 
maafkan sy sebab kadang2 sy buat awk marah..
sy sayang awak sgt..
sy tak nak awk jatuh kat tangan org lain..
sebab tu lah sy selalu marah2 awk..
sumpah awak !!!
sy tak de org lain selain awk..
sy syg awk sorang jer...



baru je baik-baik... 
semalam kol leman gadoh lagi..tahlaa... 
aku susah dah nak caye kat leman..
memang aku pon penah curang ngan leman..
tapi aku curang just dalam fon je.. 
tak kua date pon...
memang laa semua manusia penah wat kesalahan..
tapi tahlaa.. 
selami ni aku sayang leman sangat2..
tapi, sejak aku dapat tahu leman curang..
 hati aku dah tak caye dye..
kalau kol. msj mesti ade jee nak gadoh!!!
aku sayang leman..
sayang sangat...
 tapi aku tak leh berjauhan ngan die...
sekarang tension ngan stdy lagi... 
macam-macam masalah ade... 
Ya Allah....
kau kuatkan lah aku..
moga aku tabah lalui dugaan mu ini...
 Amin ...
SUMPAH !!! tak tipu.. 
aku memang sayang leman sangat2.. 
tak leh nak berpisah ngan dye dah..
tapi tahlaa..
sejak akhir2 ni kami kerap gadoh jee.. 
kadang-kadang sampai 2,3 hari tak contax...
malas nak gadoh.. 
bia jelaa macam ni..
 masing-masing diam kan diri !!..
maybe itu lebih baik.... =(
kalau aku ngan leman tak de jodoh..
 redho jelah dengan ketentuannya...
walaupun hati ni sayang ....
tak boleh hidop tanpa dye  !...

0 comments: