BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 8, 2011

"Kenangan Kite"


SAYANG KAMO SANGAT2 !!!!!








Akhirnya selama 6 bulan aku tak jumpe sulaiman.... dan ni kali ke dua kite orang jumpe.. tapi apekan daya... aku jumpe sulaiman hanya sekejap... hari rabu aku gerak pg kl.. sampai jumaat jerr... tahlaaa kalau aku lagi lame kat kl 2.. lagi laa aku tak nak balik... Ya Allah sungguh berat dugaan mu ini Ya Allah..... Kau kuatkan lah iman ku.... aku redho dengan dugaan mu ini Ya Allah,.. Walaupun berat aku nak balik, nak tinggalkan leman.. tapi aku terpakse balik jugak, sebab aku tak abis stdy lagi... Insyllh pas aku tamat jer stdy..aku usaha duk kl....dah tak boleh nak berjauhan ngn leman sekarang... tahlaaa.. Tuhan je yang tahu cam ne aku dalam bas petang tadi... tadi bukit jalil sepanjang jalan aku menangis jerr ingat leman.. aku kene kuat dengan semua ni... insyllah ade jodoh tak kemane... =(
aku sentiasa ingat pesan tu... 


tengok mate aku... merahkan.. sedih2 pon leh senyum.. tapi dalam mase dalam bas..aku nangis tak henti jerr.... sampai orang dalam bas tengok semacam jerr.. aku tak boleh tahan dah air mate aku nie....tahlaaa bile dapat jumpe leman balik.... nak abis stdy lambat lagi bulan 6 ni baru abis stdy... =(
walaupun aku sedih... ade kebahagiaan yang aku dapat.. thanks sulaiman.. bahagaikan hidup ku.. nanti ade mase ayang datang kl lagi... thanks bawak ayang jalan2 kat kl... walaupun banyak dugaan , ayang tetap x lupekan b... b tetap di hati sayang... 

0 comments: