BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 13, 2011

MENYESAL TAK SUDAH !!!!






salam..
 malam ni aku sedih sangat...
sebab.. 
lagi sekali aku di permainkan oleh LELAKI...
lagi sekali hati kau terluka.. 
tahlaa.. 
aku redho dengan kehendaknya... 
jika ini jalan terbaik untuk aku..
 aku harus pandang ke hadapan... 
Allah maha adil..
 jika hari ini aku bersedih... 
Kemudian hari kau juga akan merasa ape aku rasa sekarang...
memang perit untuk aku terima semua ini.....
 walau macam pon aku sakit...
aku harus teruskan hidup aku...
 walaupon aku sayangkan dye..
mungkin di antara kami tiada jodoh... 
dan mungkin ini kali terakhir dalam hidup aku...
 untuk aku couple lagi..
 dan mungkin lepas ni aku tak akan couple2 lagi....
 memang sukar untuk aku sembuh luka di hati ni..
 kenapa aku sentiasa bersedih... 
dulu aku pernah jumpe seorang lelaki yang amat menyanyagi aku..
tapi, aku tinggal kan dye disebabkan aku suka kat laki lain.. hingga sekarang aku menyesal tinggalkan dye...
 sejak aku tinggal kan dye... 
life aku xpenah bahagia... 
sampai sekarang...
 aku tak penah jumpe lelaki sebaik dye..
ntahlaaa.. maybe ni laa balasan aku...
 betapa sakitnya hati bila dipermainkan....


0 comments: