BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 26, 2011

Hanya Kamu !!!





Kau ada di sana untuk menerangi hari ku..

kau ada di sana untuk membimbing aku melalui
dari hari ke bawah dan
Aku tidak akan pernah berhenti memikirkan kamu!!.


bagaimana aku boleh melupakan semua yang

ketika kamu yang membuat aku sentiasa tersenyum..
kamu akan selalu menjadi bahagian dari diriku,
bagaimana aku berharap kau masih milikku.

tidak akan pernah melupakan hari
bagaimana kami telah bertemu dan datang setakat ini
kita semua tahu bahawa kita punya perasaan ini
tapi entah mengapa itu harus berakhir di sini.

aku tahu ini aku yang berkata selamat tinggal...
dan bahawa perkara yang paling sukar dilakukan
menyebabkan kamu sangat berarti bagi aku...
dan petunjuk kebenaran dari aku untuk kamu.

untuk semua hal yang aku lakukan dan berkata
untuk semua sakit yang telah aku, disebabkan kamu,
aku berharap kamu akan memaafkan aku,
penyebab yang tidak bererti apa yang aku lakukan...


0 comments: