BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

Kau yang ku CINTA !!



Menyintai itu tidak semestinya akan memiliki... Jika sudah tertulis dye jodoh saya.. insyllah jauh macam mane pon berpisah.. akan jumpe kembali.... jika dye bukan jodoh saya..relakan pemergiannya.. dan anggaplah itu satu dugaan untuk saya teruskan hidup... walaupun perit untuk menerima semua itu.. ingatlah dye penah bahagiakan kamo !,,..




Sering kau tanyakan cintaku dimana,Sering kau menuntut ucapan asmara.Tak mungkin berdusta perasaan ini
Dan kau tak mengerti dihati. Yang sebenarnya engkau aku cinta.Permata dalam rindu ku hadiah untukmu

Saling memerlukan bila berjauhan.Harap kau mengerti perasaan ini.Kelu resah bukan sandaran Dan gelisah bukan hukuman Kerana kau yang ku idamkan Bukannya mainan. Seandainya kau mengetahui Hanya engkau yang
ku cinta.Itulah yang sebenar-benarnya. Yang sebenarnya engkau aku cinta. Permata dalam rindu ku hadiah untukmu

Saling memerlukan bila berjauhan .Harap kau mengerti perasaan ini.Kelu resah bukan sandaran

Dan gelisah bukan hukuman Kerana kau yang ku idamkan
Bukannya mainan.Seandainya kau mengetahui

Hanya engkau yang ku cintai Itulah yang sebenar-benarnya

Usah kau tanyakan cintaku dimana .Cukup kau menuntut ucapan asmara .Tak mungkin berdusta perasaan ini

Dan kau tak mengerti dihati.. kecilku

0 comments: