BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 10, 2011

Siapalah Aku Di Hatimu ..




Lagi sekali air mata mengalir.. 
kenapa lelaki suke sakitkan hati aku... 
bile aku dah sayang gile2...
 ni lah yang aku dapat..
 orang suke sakitkan hati aku...
 tahlaa... aku bosan hidup cam nie.. 
bek aku MATI JER!!!!!!!
xde sape leh sakit kan hati aku lagi... 
aku tengok pasangan lain ok jerr... 
bahagia je kan.. tapi aku, bahagia tu kejap je ... 
kesedihan je salu berpanjangan...
hari ni aku nangis lagi..


kadang-kadang aku rase give up !!
benci sangat !!!....
tapi tu lah orang cakap dalam percintaan..
mesti ade gadoh-gadoh ni kan... hmmm..
tapi kalau skali skale gadoh tak pee.. 
xkesah. tapi kalau dah salu...
sape leh tahan kan !!
hmmm... hmmmm....
 orang tua2 cakap...
becinta ni mule2 jeee bahagia..
bile dah lame.. tengok muke pon tak nak !,
bak kata orang ...
orang kawen pon boleh becerai.. ni kan pulak,,
orang becinta !,
sabar jelaahh.....


AaAaaarrggghhhh!!!!
daammmm....Dammm.. dAammm...
aku B E N C I ....
hidup cam nie..
tak boleh ke kalau kau tak sakit kan hati aku..
haaa... gemox !
aku ni macam tak penting jee bagi dye kan...
kalau aku dah mati...dah pejam mate...
baru nak nyesal... 
time tu nak nyesal pon tak gune...
ape pon aku sayang kau gemox.... (sulaiman),,
tapi kalau aku tak de lah satu hari nanti...
maybe lagi dye bahagiakan...



0 comments: