BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 19, 2011

19/4/2011 (last day pn.zalina)







Hari ni last Pn.Zalina kat KKBU ...Tapi aku sempat jugak jumpe dye..salam2...tu pon tadi hampir2 nak balik dah..sebab xde class pagi tadi.. sek bek laa membe2 aku sebok dok wat (RP),, Tibe-tibe dye panggil suruah g bilik BK2.... ingat kan ader ape ke..huhu..rupa-rupanyer..dye nak bagi taw yabg harini dye last day kat KKBU... sedih lah pulak bile dengar dye nak pindah..walaupun aku tak rapat ngan Pn.Zalina ni..tapi Pn.Zalina ni baik... lemah lembut jer..pasni yang ganti tempat dye.. Cik Nik lak..uh !, Cik Nik tak garang, but dye tegas sikit..huhuhuhu.... pepon sedih laa dye tak de da... dye akan di  tukar kan ke kolej lain.. =(
sedih kan.. pastu..KKBU sunk da xbest cam dulu-dulu... sebab banyak LEC baru.. pastu LEC baru tak best laa.. ade laa yang best..tu pon cik Irwan jelaa yang sporting... lec lain xsame kepala ngan kami...Lagi pon KKBU sunk dah banyak perubahan..KKBU dulu lagi best..huhuhuhu.... then tahun ni aku last kat KKBU...coz nak tamat dah aku belajar selame 2 tahun .... Pas abis stdy ni tak taw nak watpe..huhuhuh...Hope semua kawan2 aku berjaya.. Amin....


0 comments: