BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 8, 2011

HELP!!..HELP!!.. MUKE AKU DA GELAP...


Lepas balik dari kem...abis muke aku jadi gelap!!..
Oh!,,
nie yang aku tak suke nie.... dah laa susah nak putih balik .. shhhiittt!!!... 
geram betol laa... adeeehh... petang tadi lepak kat kebun mak aku jap.. pastu kak tipah tego aku ...kawan mak aku
ni sebelom pegi kem kat perak hari tu.. putih laa sikit..huhuhu, tapi sunk da gelap!!!!




KAK TIPAH : Fatin kenapa muke dah gelap sekarang???
AKU : Dalam hati tuhan je tahu.. so aku pon jawab lahh... sejak balik pada kem ni haa gelap..
KAK TIPAH : owhh... tu kak tipah tengok...hari tu putih je muke..ni dah gelap..
AKU : aku pon jawab laa..kejap jee gelap..nanti putih balik..hehehhe....



ha..tengok gelap sikit kan...aduuuhh....! !
tu lah serba sedikit perbualan kami.. aku bukan boleh orang tego aku lain macam..kang mule laaa aku ni macam cacing kepanasan, tak senang duduk !!
hahah..hahahaha....
sO,, sekarang..aku dah tak senang duduk nak putihkan muke... huhuhu... aku dari kecik memang jenis kulit gelap..so,, dah besar ni nak putih kan lah muke ni ha... huhuhuh....nak jage kulit.. ingat senang nak jage kulit... aiseeyyyhhh... macam-macam kena wat oOooo......


>P.O.N.I.N.G _ S.U.D.A.H <

0 comments: