BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 22, 2011

AKHIRNYAA !!!!!


Akhirnyaa...dapat jugak aku bergambar ngan akasya der..perrhhh depan-depan dye ansem gile.....nak pengsan aku tengok dye..hahaha....memang aku ni muke tak malu lah....mane taknyerr....2,3 hari kot aku asyik usyar jeerr kat depan rumah tu,..hahahaa....last2 balik kolej tadi...aku dengan muke tak malu....benti depan kedai..then teros pegi jumpe dorang ngah shooting...akasya ansem baik...yang penting dye tak sombong!!....tu aku suke gile kat dye...minat dye sangat kot....huhuhu.....dan fauziah nawi, abu bakar ,tapi aku paling tak suke...ALMY NADIA....belagak macam aperr....memang aku benci rr dye!!... Bodo betol...wat2 tak kenal aku...bogok!!...
sek bek laa akasya aku tu tak sombong..hehehe....

aku minat gile kot kat akasya niee,....huhu...sampai sanggup wat muka tebal...semate2 nak bergamba ngan dye...huhuh...heran ape aku....janji aku dapat jumpe dye...week...wekk...week...


Fauziah Nawi ni..sporting gile rrr dyee.....datang2 jumpe dye..teros aku salam dye..huhuhu....dye tak sombong...bagos laa..kalau dah jadi artis tu jangan sombong2...tak kemane laaa....


pakcik ni..aku lupe nama dye,,tapi mase datang kat dye....sembang macam dah kenal lame...huhuhuh....aku minat jugak dye ni..tapi lupe name dye sape..huhuhu....


nie membe aku...fazlin...dye mule2 tak nak pegi..tapi last-last aku pujuk dye..pegi gak dye..huhuhu....kalau malu...rugi..fauziah nawi cakap..kalau malu..susahlaaa..huhuh...aku dengan muke tebalnyerr...melangkah bangun pegi kat akasya...hahaha....


Aku tak kan dapat lupekan kenangan ni..huhuhu.....sayaaannggg..akasyaaa...hahaha.... ^^,


1 comments:

aqish basir said...

hensem bhaiii..almy nadia yeke wei???