BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 2, 2011

Wedding sis (nana dyyana)

TAHNIAH BUAT PENGANTIN BARU...



salam...hurmm hari sehari suntuk aku merayau p kenduri kawen....best!!...huhhu...sebab dapat belajor2 tengok si nasier bf nana tu shoot...mule2 jumpe si nasier tu, segan gak lah..tapi aku wat taw jee..huhuhu....
ade gak lah aku try2 gune cam dslr si nasier tu..huhuhu...camera digital aku ngok toll!!..jap pic ok.jap cam haram!!!!....
sakitt tol hati aku..
pepon aku enjoy...walaupon hujan lebat tadi....tapi kenduri sis nana memang best..huhu,
dan selamat pengantin baru kepada sis nana....
tak lame lagi nana lak 2 nek pelamin....aku tengok dorang tadi bukan main mesra lagi..
jeles aku..huhhu...sshhyyyy!!! (diam)...
ahhahaha...




huhu..sweet tak saya berbaju kurung merah??? huhu..sweet kan??
cehh perasan jeww..huhuhu...baju ni saya suke sangat..sebab wane merah..huhuh
i like (RED)....


wahh....2 dare pingitan...huhhuuhu....my mom belah unjung baju merah pakai tudung merah tu....tengh2 ni kawan my mom n anak dye...huhhuu....semua cantik and comel kan?? hehee..perasan suda....wee ~


0 comments: