BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 25, 2011

Seminar Di UITM

huhuhu..sempat lagi aku posing..aacceehhh!!!



semua pelajar kolej komuniti di beri taklimat sedikit tentang uitm oleh En.Nik....
amboii...kusyuukkkk korang kan...huaa..huaa..huaa... (^_^)


hari ni dari kol 12 gerak dari kolej....sampai kat dewan uitm kol 1 macam tu...then seminar strt dalam pukul 2.30...sampai-sampai jee kat uitm tu..perrhh!!,, cantik kot..tapi sayang...aku dulu mase sekolah tak nak belajar rajin-rajin mane laah nak dapat masuk uitm tu,,hahaha....mule-mule time nak p uitm tu memang malas kot!!, tapi bila dah sampai sane...perrhh...best., taw best sebab ape ???,, sebab ramai dari kolej len join..leh laa aku cuci mate (gewdix jap)!,..huhuhuhuaaaaa.....


itu yang sebenarnyer...hehehhee....
yang hadir dalam seminar tu ramai jugak...dari Politeknik seberang, Giatmara, IKBN...dan ramai lagi....
aku ape lagi...cuci mate laa..hahahaha..... stakat usyar-usyar cam tu jee....bukan luak mane pon...umo dorang pon baye2 aku jerr...huhuhhu.... banyak gak laa ilmu yang aku dapat bile pegi seminar tu...
contoh : dapat melawat pameran-pameran yang uitm sediakan...seperti buah koko yang dibuat sebagai cookies dan coklat....sedaappp..pastu dapat rase gula-gula perisa lada hitam...huhu...macam pelik je bunyi !!, tapi gula-gula yang di perbuat dari lada hitam tu banyak khasiatnyerr....agak pedas sedikit laa gula-gula tu, kalau nak rase..ha, datang uitm, dorang leh bagi rase...huhuu...


pastu aku dapat mengetahui serba sedikit bagaimana boleh terhasilnya papan kayu....ia di perbuat daripada serbuk kelapa sawit dan campor dengan bahan-bahan yang lain.... 
dan tidak lama kemudian masa pon berlalu...dah pukul 2.30 semua yang hadir pada seminar tersebut masuk ke dalam dewan...huhuh....ceehh!!...masuk-masuk jee dalam dewan tu...ramai gile kot orang...hahhaa...aku dengan membe-membe aku masok dengan segan silu..aceehh!!... hehehehe....
dan beberapa minti kemudian seminar tersebut pon bermula...dan kami semua duk laa dalam dewan tu dengar ape yang dorang ingin bincangkan..aku nak dengar...tak dapat ler..aku tido rr..huhuhu...ngantok,da laa lam dewan tu sejuk.. ZzZzzZZz ....... @_@

depa ni dalam dewan pon sempat lagi bergambar...huhuhu...memang gila gamba kawan-kawan aku ni...macam aku.huhuh...


banyak gak laaah kami posing maut...huhu..




ok dan tiba masanya kami semua pulang ke rumah masing-masing...dan semua yang hadir kat seminar tu di berikan cendera hati oleh pihak uitm..tu beg kuning membe aku tunjuk tu...beg tu laa...dalam beg tu ade buku nota kecik dengan t-shirt putih, lambang 1 malaysia....uhuh...tu jelaa...tapi kalau nak tengok pic yang selanjutnyeerr...tengok laa kat facebook...belambak..huhuhu...dan di blog..ini saja lah yang dapat aku ceritakan...huhuh...ok lah dah ngantuk..nak tido...esok nak kene bangun awal..ade class...nasib2!!...


bye2!!,, salam...
^_^

0 comments: