BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 21, 2011

NEW SEM & LAST SEM ! ! !

MUKA-MUKA CERIA PABILA DI KOLEJ KOMUNITI...


OMG !!!
Bermule laa aku sebagai seorang students Kolej semula...hari pertama strt sem ...memang tak best, sebab nak sem last dan banyak laaa assgment and projek2!!..yang kena aku and the geng siapkan!!,
nak tak nak..kene laa siap kan..minggu pertama masuk dah kene wat assigment...sekbek laaa tak kene wat banyak...low tak ..perrhh !!!!
mati aku weeyy..... hahahhaa...
sengal tOL!!....



sem last ni ade lec baru...ansem kot, name dye 
( CIK IRWAN )
ansem gile lee cik irwan ni..tapi kite orang panggil dye "abang"jee..sebab name dye irwan abang ape tah !, lupe lak..huhu..muke da cam pelakon indonesia dah..ansem kan2!!...hahaha..gatal suda !,
sweett lah..2 semangat nak stdy tu..hehehe....orang sarawak lec baru tu...ansem...
tepikat sudah !,,
OhhHh...
Tidak ! ! !


Bila kami semua bertemu kembali ke kolej..huhuhu....
meriah sudah !!..tapi kami kalau dah dapat gelak..tak ingat dunia..tambah2 si liyana tu..huhu...aku pon same..keh.keh...


mereka ini lah rakan2.karip ku...yang selalu menceriakn hari2 ku di kolej...
kalau tak de dorang ni..sunyi lah kelas...hehehe..


OMG! ! !..
Muke aku..huhu....macam ape sudah...mane taknyer..panas kot mase ni...
huhu...xde keja,,,
Dan tunggulah kisah kami seterusnya...
hehehe..



0 comments: