BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 8, 2011

"Cyber-Shot" (C510)



Aku ingin mengucapkan berbanyak terima kasih dengan fon kesayangan aku "Cyber-Shot" (C510),, kerana selame aku cuburi bidang photografer ni....Fon ni lahh yang banyak jasa dengan aku...photo2 yang korang tengok kat album "Facebook" tu..kebanyakkannyer aku snap..gune Fon ni jerr...
sumpah !!.....
aku tak tipo korang....just photo2 yang aku snap tu..aku just edit sikit2 jerr...bagi tone dye naik sikit....
nak beli cam dslr tu tak mampu...tak pe lah.orang cakap "BERMULA DARI BAWAH",,
Insyllah akan berjaya satu hari nanti.....dan jangan dengar cakap mulot2 yang jahat tu....
yang suke patahkan semangat aku untuk aku teros maju.....

"JANJI AKU TAK KACAU HIDUP ORANG".....

kalau hidop ni nak dengar cakap orang jerr....sampai bile laa hidop kite tak maju kehadapan....
yang penting, kalau nak wat sesuatu bende tu .kene ade keyakinan diri dan jangan malu bertanya dengan sifu-sifu yang hebat2!!
dan nabila juga banyak membaca tips2 dari "Group JURUFOTO" ..thanks pada sifu2 dan kawan-kawan photog yang sudi berkongsi ilmu dengan nabila, nabila ni tak la minat membaca sangat.,tapi kalau nabila dah  minat sesuatu bende tu.nabila akn usaha untuk belajar bende tu walau ke lubang cacing skali pon,tapi kalau ade sesetengah orang yang kutok photo-photo nabila..terpulang pada masing2!, nabila hanya tersenyum saja...biarlah ape orang nak cakap tentang keburukan photo-photo nabila..janji nabila usaha dan terus usaha....
...kalau malu bertanya,sesat jalan tol x????....hehehehe.....
ape pon thanx banyak pada semua yang sudi singgah tengok photo2 nabila yang tak seberapa ni....
nabila hanya mencuba....insyllah nabila akan buat yang terbaik...!!!!!!



"HASIL KERJA KU"

SUNGAI PINANG BALIK PULAU, PULAU PINANG..


KEINDAHAN ALAM SEMULA JADI



"KAMPONG KU"

MODEL : NOR SAZHANI


PHOTOSHOOT 
Bersama Nor Sazhani




SUASANA KAMPONG YANG NYAMAN...

dan thanks laa pada my frends nani..yang selama ni sudi jadi model sambilan nabila..kalau nabila nak buat shoot or outing...dye lahh yang banyak membantu saya...hehehe....kalau bukan kawan-kawan yang tolong..sape lagikan nak tolong kite...betol tak???

~ OK TAMAT ~

0 comments: