BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 6, 2011

Azam Tahun Baru!!!!


Assalammualaikum...hurmm...
dah 2 hari rasenya aku tak update blog aku..
huhuhu..bukan ape, bz sikit 2 hari ni...pastu ngan tak sihatnye.. ni pon da selsema.. =(
tak sempat nak update blog aku tentang azam baru aku...
ok..aku nak cite sikit ape azam tahun baru 2011 ni...
Insyllah tahun ni aku last sem...maksudnyer...aku dah nak abis stdy dah...
walaupon aku tak bape minat subjek "IT", cost yang aku amik ni..tapi sebab dah nak abis stdy ni...
aku kene laa pulon habis2!!....


belajar rajin2 takat mana yang aku mampu...
ramai senior yang lepas cakap, Last sem ni agak susah sikit...agak seram gak laa aku dengar dorang cakap cam tu kan...huhuhhu....
Insyllah aku akan buat yang terbaik....lagi pon aku stdy sampai bulan 6 ni jer...then lepas tu "enjoy",
huhhuhu...rase dah tak boleh nak stdy dah..otak dah jem.....tapi kalau ade rezeki aku dapat sambung ke peringkat diploma nanti..insyllah aku akan sambong...
dan azam yang ke dua aku lak....


tahun ni nak kumpul duit beli "CAMERA DSLR" , tu....tak kira gak...
tapi tu lah..tahun ni banyak nak pakai duit...nak amik lesen keta lagi...lesen pon tak de lagi ni..huurrmm...
jeles tengok orang len yang dah de lesen keta..aku je tak de lagi..membe2 aku pon tak de sorang lagi yang ade lesen keta...kalau boleh bia salah sorang dah ade lesen keta..senang nak g mane2....yelah...kalau ade lesen boleh laa pegi jauh2 sikit2...becuti ngan membe2..lame tak kua ngan membe2 aku....miss kat dorang....
tapi tu lah..tunggu aku abis stdy lu...insyllah...
pastu kak aku nak kawen lak bulan 2 ni...dye nak bagi keta myv dye kat aku..tapi tu lahh sayang..aku tak de lesen lagi.... T_T
memang rugi laahh, ketah dah ade...lesen je tak de lagi.geram...geram...!!!!!!


bile lahh aku nak dapat lesen memandu ni...alaahaiii...lambatnyerr lah.....
sabar nabila...sabar....Insyllh akan dapat gak nanti..just cepat and lambat je nak dapat lesen tu...ok lahh sampai sini jelahh cerita tentang azam tahun baru aku..hahaha...kelakar kan??? huhhu....
ok bye....

1 comments:

said...

insyaallah impian kite akan termakbul amin :)