BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

TENTANG SAHABAT KU!!!


Kawan ku yang ku ingati……..

Kita berjumpa disaat kita tidak rela,kita bertemu bila 

engkau dan aku tidak setuju………mula dengan perjumpaan

 dan pekenalan sehingga semua menjadi kawan dan 

sahabat…….

dan pada suka kita telah menjadi satu trajedi yang 

memisahkan kita semua …….dan disitu kita lebih menghargai 

 sahabat……..  


kadang-kadang aku teringat kisah-kisah kita wahai sahabat ku..

aku rindukan kenangan kita dahulu...

masihkah kau ingat kenangan manis kita dahulu 

wahai sahabat-sahabat ku??


Aku harap...persahabatan kita akan terus berkekalan...

jangan lah korang semua melupakan aku...

love u all....

sahabat-sahabat ku..




kenangan kita di bangku sekolah dahulu tak penah lu 

lupekan...

wahai sahabat2 ku....aku tak akan melupekan kamo semua..











MY FRENDS HOUSMATE KU...TAHUN 2009


MOGA PERSAHABATAN KITA TIDAK AKAN TERPUTUS!!!


>TAMAT SUDAH KISAH SAHABAT KU<

0 comments: