BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

KENANGAN 2010



Happy New Year buat semua!!....
pada malam ni pukul 12.00 malam..tiba masanya kita beramai-ramai menyambot tahon baru....dan,
malam ni adalah hari bersejarah dalam hidup semua orang, sebab 2010 akan meninggalkan kita semua,dan kita akan menyambot tahon
 baru pula 2011...




di sini saya ingin mengucapkan selamat menyambot new year 2011.....harap korang semua happy ok!!....
sedih tol laa tak dapat sambot new year kat kl...geramm2!!!....hurrmm...kat penang xde membe nak sambot new year...bf pon xderr...bosan2!!... kawan2 len semua sambot new year ngn yang tersayang family,kawan2, bf or what ever!!.. jeless Dowh!!!.. T_T








Kenangan 2010 bagi aku adalah kenangan pahit yang tak kan aku lupekan sampai bile2!!.....walaupon hati aku hancor sebab someone...tapi aku dah maafkan dyee...hope dye bahagia dengan tunang tersayang... 
Allah Itu Maha AdiL!!!!..
biar dia tentukan ape akan terjadi kat dye lepas ni....aku harap dye akan nyesal sebab sakit kan hati aku....
hari ni hari dye , aku percaye dye akan dapat balasan satu hari nanti...bukan aku nak doakan keburukan untuk dye,tapi aku harap dye akan sedar dengan ape dye dah buat dekat aku.....
"JANGAN SUKA PERMAINKAN PERASAAN PEREMPUAN"
biarlah aku saja yang tahu...bile di ingat memang hati ku terluke..tapi apekan daya...aku mampu berserah....
walaupun aku sukar melupekan kau..aku harap tahun 2011 ni , aku boleh hidop tanpa kau...
aku akan bangkit kehadapan!!!!
moga tahon 2011 aku temui cinta baru dalam hidop aku....
Insyallah!!...AMIN....






Banyak kenangan manis bila aku bersama teman2 ku...aku sayang korang semua...
aku tak penah lupekan korang...walaupon ade di antara korang aku lupe wish bufday...tak bermakne aku lupekan korang...korang tetap ade dalam hati...
selama ni jika aku ade wat salah kat korang maafkan aku...adat dalam persahabatan ade gadoh2!!.... hope new year tahon depan..korang semua lebih matang dan jangan nak merajok tak abis2!!.... maaf kalau ade yang terasa ok...aku malas nak tego depan2...kang tego korang marah lak..so paham-paham sendirilah...
pada kawan2 yang dah lupekan aku...aku tak kesah...tu hak korang, kalau korang tak nak kawan dengan aku up 2 you...aku tak rugi ape2!!!...
aku jenis tak memilh kawan..tapi kalau jenis nak ikot cakap korang jerr....
aku tak suke!!...
(MAAF)




tapi ade diantara kawan-kawan aku, kalau dah jumpe membe baru lupekan aku...
aku tak kesah, tapi aku rase cam tergurisa hati...tapi aku diam...
malas nak gadoh2!!..tak gune...gadoh2!!...ape aku dapat...
dan pade kawan2 yang aku penah kutok belakang-belakang tu,aku mintak maaf sesangat...adat lah kutok mengutok ni...mcam korang tak penah kutok aku kan?? (ngaku jelah) hahahaha..hahahaha..
aku tak kesah lahh....
tapi...




bende yang kau tak suke..kalau korang buruk2 kan name aku kat family korang...or sape2 lah...aku kalau wat jahat skali pon...AKU TAK PENAH AJAR KORANG!!!!!
aku bukan marah..tapi jangan sebab aku mak ayah korang pandang aku jahat.....aku lah aja korang wat jahat..padahal aku tak penah ajar ok....
harap tahun 2011 ni persahabatan kite lebih baik dari tahun sebelom2 nie ok...
kalau korang bace blog aku...aku nak mintak maaf bebanyak kalau ade aku tulis...korang terase...
ape pon happy new year kawan2 ku...huhuhu.....


by nabila amir

2 comments:

~~dik~~ said...

asal ang dok wat dka sngat.....sape yg kta ko ajar org wat jahat....i2 sndri wat npe nk babit kan org lain lak....

Nabila Amir said...

lu pike laaa sendiri..huhuhu....