BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

Cari Hadiah untuk PTMKN


Salam..haaaiii....thx yerr yang sudi singgah blog aku...
aku kalau dah rajin..dalam sehari macam2 aku cite kat blog aku ni..hehehehe
Hari ni aku nak cite sikit..tadi time luch...aku dengan fazlin turun tingkat 3 kat komtar....
nak taw buat ape??
korang rase2 kite orang pegi mane??
hehehehe....
kite orang pegi cari hadiah untuk PTMKN....
yelah esok kami last day kat PTMKN...so sad !! =((
tapi ape pon kami dari kolej komuniti nak ucap beribuan terima kasih banyak2!!..
sebab PTMKN dah banyak membantu kami selama kami pratikal di sini....
sungguh seronok....
pada Pn.******....,tak boleh laa sebut dye...biar lah rahsia....hehehe
penyelia kami...walau pun kami tak suke Puan...
tapi hati kami baik....kami just x ske care puan saja....hehehehe....
(kalau Pn ****** tengok blog aku ni..MAMPOSS!!!!)
hhahahhaha.......ahahahaha..
ape pon kami happy sesangat dapat berada di PTMKN selama 5 bulan di sini...
banyak kenangan manis dan pahit....
dan macam2 ragam lerr pekerja2 kat PTMKN ni....huhuhuhuhu......
thanx juga pada CC >PN MARIAM<
yang banyak menasihati kami....dan tak lupe juga pada semua tecnichion PTMKN..
yang banyak mengajar kami ketika kami berada di sini....
banyak pengalam yang kami dapat...thx a lot...ok !
LOVE U ALL...
hehehehhee...hehehehehe....
Walaupun hadiah kami pada PTMKN tak seberapa... kami memberi dengan ikhlas...
sory kalau hadiah tu tak mahal..hehehee.. ( x cukop bajet)
hahahaha..hahahaha...,

Agak-agak korang ape lah hadiah kami beli kat PTMKN kan???
nak tengok ke ape???
hehehehe.....JAM and patong hiasan saja....ini lah yang kami mampu beli...



Korang nampak tak patong ni...comel ka..hehehhee..
eh....yang ni aku punyerr k...dorang punye dah balot ngn kertas...
ak just tunjuk contoh...cam ni lah hadiahnyerr....
ade 2 hadiah...yang satu lagi 2 jam..then yang lagi satu patong cam ni laa...
hehehehhe....hehehe...



Thankx a Lot to PTMKN !!
kami sayang Korang semua....walaupun ade yang kami xske..
hehehe.. (jangan marah k)...



__OK THE END __

0 comments: