BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

Bunuh Diri Kerana Cinta


Salam semua..
...aku nak cite sikit pasal seorang lelaki yang berbangsa cina...berasal dari KL...Maybe..aku pon tak tahu...bile aku tengok FB dye rini..aku terkejot sebab...dye berani Bunuh Diri demi cintanya....sungguh sedih...
.Beliau Mati pada 9/12/2010 khamis..semalam....
Beliau bunuh diri kerana cinta beliau di tolak .... Dan beliau mengambil keputusan
untuk membunuh diri...









FACEBOOK BELIAU ALVISS KONG
seacrh je akan keluar...



你的无情...给了我无比的缺心 </3 Alviss Last Note

by Alviss Kong on Thursday, 09 December 2010 at 02:04
徐明彬

在你的世界里...爱情是什么 ?

我抛下一切去挽回你....你却可以很无情地把我一次又一次的推开

你说你爱我..你说你并没变...你只是不想了....不想了...无论我怎么做..也是不想了

你的绝情...真的给了我无比的缺心去了断自己

很傻吧..? 我也觉得自己很傻...我说过的i love u...i said it i meant it...i'll love u till the moment i die

现在我也说了...我要帮自己做个了断

不是完全因为你..只不过在我的世界里..的确只有爱情...而你就是我最爱的人

今天谢谢你的最后回忆....在cinema里你给的拥抱那科..我觉得一切的感觉都回来了

只没想到...最后..你依然坚持了你的决定

你变了...你说你依然爱我...但是我却发觉你根本爱上跟他们一起的感觉

爱情...我玩不起...两场的爱..我已经把自己搞到不知道象什么了...

很遗憾的是....既然在最后一天里..你也不把送你回家的机会给我...算吧...

以后也不会再有这机会了.....因为当你读完这些后..我已不在人世

你的爱..我无法了解..但跟你的这4个月里...是我人生中最开心的

就让我成为你回忆中的永恒....

NOTE ASAL BELIAU
SURAT DARI (Alviss Kong) 
kepada gf beliau (Xu Mingbin)



Di dunia anda ... Apa itu cinta?


Aku melemparkan segalanya untuk menyelamatkan anda, tetapi anda boleh kejam mendorong saya lagi dan lagi ....
Kau bilang kau mencintaiku .. kau bilang kau tidak ... anda hanya tidak mahu perubahan .... tak peduli bagaimana aku tidak mahu melakukan .. ... bukan
Desperate ... anda benar-benar memberi saya luar biasa kurangnya hati untuk berehat
Konyol, .. benar aku merasa? Bodoh ... Aku berkata i love u. .. i mengatakan saya bersungguh-sungguh ... aku akan menyukai u sampai saat saya mati
Sekarang saya harus mengatakan ... aku ingin membantu dirinya untuk berehat
.. Tetapi tidak sepenuhnya, kerana anda berada di dunia saya ... .. dan anda benar-benar hanya cinta adalah orang kegemaran saya
Terima kasih untuk hari ini .... di pawagam dalam kenangan terakhir dari subjek anda untuk merangkul semuanya .. saya pikir perasaan itu datang kembali
Hanya tidak berfikir ... .. anda masih tetap pada keputusan terakhir anda
Anda telah berubah ... kau bilang kau masih mencintaiku ... tapi saya mendapati bahawa anda tidak merasakan cinta dengan mereka
Aku tidak mampu ... cinta ... cinta .. Aku punya dua diri sebagai tidak tahu apa yang harus mendapatkan ...
Aku menyesal bahawa .... sejak hari terakhir .. dan anda tidak kesempatan untuk menghantar rumah untuk saya ... Lupakan saja ...
Masa depan tidak akan lagi mempunyai kesempatan ini kerana ketika anda membaca ..... ini .. aku telah berlalu setelah
Love you .. tapi .. aku tidak bisa memahami hal ini dengan anda dalam 4 bulan ... adalah paling bahagia dalam hidup saya
Biarkan aku menjadi abadi anda ....

Note di atas ni dari beliau...Alviss kong..aku pon sebenarnye tak berapa paham..coz..asal note ni..dalam bahasa chinese..aku just translate ke bahasa melayu...Pada yang putus cinta..jangan lah amik keputusan terburu2 bunuh  diri...sebab bunuh diri bukan jalan penyelesaiannyee....
fikrlah sedalm2 dalamnye...
jgn TIRU AKSI BELIAU...
kisah ini boleh jadi satu pengajaran buat kite semua....

OK STOP...KALAU NAK TAHU SELEBIHNYE..TENGOK LAH PADA FB BELIAU..


0 comments: