BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 12, 2010

Boleh hidup ke tanpa FON???


SALAM...
haiii semua...malam ni aku nak cite sikit tentang FON....
bagi pandangan korang laa kan...korang boleh hidup ke tanpa FON???
Contoh laa...korang x gune FON..kan...korang boleh ke?? Kalau aku...
aku maybe boleh...tapi FON ni ade jUgak 
kebaikkan dan keburukannyer....
ye x???....
contoh kebaikkan " kalau berlaku kecemasan mesti gune FON kan"??..
kalau keburukan pulak ..
" Hurrmmm, macam biaselahh..
.berhabis duit topup col sane sini dalam satu hari tu bergayot ngn (GF, BF) x ingat dunia..hahahahha..hahaha..
bese laaa kalau dah bercinta...semua sanggop korang buatkan?? DAN di salah gunekan..zaman sekarang ni, macam2 boleh jadi....

huhuhu...sorry, jangan marah..just pandangan aku saje...
hehehhe...

Tapi ade baiknyerrr kite x gune fon..duit pon x abis..
Cube korang tengok budak2 zaman sekarang...kecik2 dah pakai FON..
contoh cam adik aku yang bungsu tu...Baru darjah 4 dah gune FON...
memang dasyat...
hahaha..
.Tapi itu adik aku yang mengade2 nak sangat pakai....
biaselah anak bungsu..ape nak semua dapat...
Tapiii...
Aku tak galak kan laaa budak2 kecik gune FON..sebab ape??
sebab ape gune dorang ade FON...abiskan topup jee...
Sek bek adik aku tu pandai berjimat..hehehhe...
Aku sejak 2 menjak ni malas rasenyee nk gune FON...rase nak jual pon ade..
tapiii......tapiii..........
ntahlaa....ade ke tak de same jee bagi aku...
bile nak gune tercari2!!
bile tak nak gune buang merate..hahahahha....
so fikir2 kan lah..dan selamt beramal..
hehehe..

SEKIAN SUDAH ..

0 comments: