BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 19, 2010

Aku Di Alor Staq Kedah (BELAJAR SHOOT)

PART 1


salam....hurrmm...penat, 2 hari shoot bersama sis Aiko Kazumi Sofea dan photog yang lain..walaupun penat...tapi berbali...sebab dapat banyak pengalam....
dan banyak gak laaa photo-photo yang aku snap...memang cantik...
selame sehari aku menumpang di rumah sis Aiko Kazumi Sofea, memang best dapat shoot ngan kak ni....
pagi-pagi tadi lagi kami dah keluar, g shopping mall alor staq...kami pegi tengok wayang dulu... lepas dah tengok wayang..baru kami g shoot kat pekan kedah...bangunan2 kat kedah memang menarik...
tempat yang menarik untuk shoot,macam budak baru belajar cam saya ni.. dan thax sesangat pada sis Aiko Kazumi Sofea ,yang pinjamkan camera untuk saya belajar...

PART 2

Mase saya tiba di pekan rabu...memang panas laa time 2..tapi, saya tak kesah, nak belajar shoot kene laaa paham situasinyerr tol x??...mase kami jalan2 tu..kami ade laahh terjumpe seorang mak cik yang mintak sedekah ni...memang cantik laa pic mak cik ni, kalau tak edit pon nice laa...tapi edit sikit2 jerr...coz nak bagi tone dye naik..baru menarik....pada sis Aiko Kazumi Sofea ,memang best laa dapat shoot ngan sis...dan thax banyak ajar saya.... tak terbalas budi baik kakak tu....



...PHOTO ASAL SEBELOM DI EDIT..


dan saya dah B&W kan...












0 comments: