BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

Aku Akan Bertudung Suatu Hari Nanti


Ni lah muke aku bile aku bertudung...comel x??
hehehe...
xdelah bese2 jee...huhuuh....
aku teringin nak bertudung..tapi maybe lambat lagi....
insyllh satu hari nanti aku akan terus bertudung..tapi bukan sekarang....
sebab belom tiba masanya lagi..bialah aku bertudung kerana ikhlas..dan kerana ALLAH...
bertudung bukan sekadar menutup aurat..tetapi  kelakuan haruslah di jaga...
sesetengah orang yang betudung...
mereka hanya bertudung kerana fesyen. dan sebaigainyer...
bukan kerana Allah....jika benar2 ingin bertudung...
bialah dari hati yang ikhlas... 
Jika seseorang wanita itu bertudung...amat indah di mata lelaki....

Jika ingin bertudung..haruslah kene pada pakaian yang kita pakai...
zaman sekarang ni..ramai yang bertudung.., tapi..
pakaian tak taw nak cakap....mereka hanya bertudung kerana fesyen....
tidak salah jika ingin berfesyen..tetapi bialah berfesyen yang bersesuaian...
betol x???
cehh..aku ni cakap,,huhu..
sebenarnya...aku bukan nak mengate atau ape2..just aku beri tahu ape yang aku nampak...
cube korang tengok...budak2 zaman sunk..dorang bertudung...tapi pakaian dorang...
macam tak bertudung..ketat sane..ketat sini... nak berfesyen 2 tak salah..tapi..
bia sesuai ok.....
Aku yang tak bertudung ni, teringin nak bertudung....
tapi...
insyllah satu hari nanti....aku akan terus bertudung....

AMIN!!!



.......SATU HARI NANTI.....

0 comments: