BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 14, 2010

Kawan Sehidup Semati

HARI NI AKU NAK CITE PASAL KAWAN-KAWAN AKU...KAWAN AKU DARI KECIK SAMPAI KE BESAR...


.....ALL MY BBFS.....
 1.NURHUDA
  2.NOR HIDAYAH
3. NURUL IZZATIE
4.NOR SAZHANI



kawan aku dari kecik name dye NURHUDA kite orang kawan dari kecik sampai laa sekarang..walaupun aku dengan dye sekarang dah terpisah..but kami stay contax...


yank ke dua lak..Nor hidayah... dye ni pulak kawan sekolah aku dari sekolah rendah sampai
sekolah menengah..huda dengan hidayah satu class dengan aku time sekolah menengah..sampai laa aku pom 4 , pastu aku pindah penang...


Yang ni pulak  Nurul Izzati...aku rapat gak ngan zetty ni..dulu time aku sekolah rendah, aku x bape kenal dye ni...pas nek sekolah menengah baru aku rapat ngan dye..hehehe..bese lew..dye ni time sekolah rendah lu pindah sekolah len..pastu kite orang jumpe balik time naik sekolah menengah...but dye sunk dah kawen.. dah de anak dua dah..anak2 dye comey3!!..tengok lah mama dye pon comey an....hehehe....


Nie lah anak zetty....yang sulong liya...no dua Zikir...dua2 comey an..hehehe....


Yang ni pulak name nor sazhani...dye ni kawan paling rapat ..dye ni asal dari penang...sejak aku pindah kat penang kat balik pulau...ngan dye laa aku rapat..pe2 masalah dengan dye laa aku kongsi.....aku ngan dye ni dah kira cam adik beradik..nak pegi mane bedua jee..hehehe...sampai orang cakap aku dengan ni dah macam kakak aku..hehehe...dye ni bagos...pemikiran dye matang...best lepak ngn dye...nak kenal ke dengan dye????.. low nak kenal, tanya laa dye sendiri..hahahahha....

0 comments: