BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 14, 2010

Soal Hati

Salam....hari ni aku nak cite pasal soal hati.... aku sekarang keliru gila..mane satu lah pilihan aku..kenapa ex boy aku datang cari aku balik.. bukan ex boy aku yang sebelom ni...ex boy aku time sekolah dulu.. aku sunk masih contax dengan dye..ntaahhlaaa..kenapa dye datang dalam hidup aku balik...aku kawan dengan dye time sekolah dulu kejap je pon..x sampai sebulan..pastu kiteorang putus.. putus tak tahu sebab ape....hhehehhee....dye ansem beb!!.. huhuh...tapi 2 laa...aku tak tahu nak pilih mane satu...aku kalau boleh, aku tak nak lukekan hati sape2..sebab aku sayang dua2....dua2 baik...aku ni kejam sangat ke??? ADUHH!!!....ape aku nak buat ni....kenapa bila dah ade orang sayangkan aku, mesti ade orang ke dua akan hadir dalam hidup aku....Aku tak sampai hati nak permainkan perasaan dorang.. Aku tak nak lukekan hati dorang..cukup lah hati aku penah di lukai sebelom ni.....so aku tak nak lukekan hati orang yang aku sayang.. TOLONG LAH AKU!!....Ya Allah, ape harus aku buat sekarang????...dua2 aku sayang...tapi aku tak tahu mane nak pilih...buntu2!!......


MANAKAH PILIHAN HATI AKU??? 

0 comments: