BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

SO TIRED TODAY

Huh!!..
hari ni aku tak bace sihat..aku letih sikit.. 
hari penatlaahh..
ntahhlaa nape!!...
rase cam sesak nafas jee..
tak tahu kenape..
kerap sangat aku sakit kepale..
hurmm...
maybe aku kadang tekenan kowt...
frust dengan cinta...
.semalam kak angkat aku ade msj aku.. 
dye tu ex  (z)...
aku ngan dye baik..
tak gadoh2!!...
dye bek sangat ngan aku..
hehe...
aku dah anggap dye cam kak aku sendiri dah..
dye msj aku...
 dye bagi tahu yang dye dah tunang ahad lepas ngn budak JB..
ok laaa tunang dye..
sweet jee..
hehehe...
.jeles lak aku..
hahahaa...
tengok orang dah tunang bestkan..
tapi seru aku belom masa lagi..
insyllah kalau ade jodoh tak kan kemane...
hari ni aku g keje, badan rase lengoh2!!..
penatlaa....
ntahhlaa..maybe duduk lama sangat dalam bas tu..
kan acon..
pagi2 sejuk..cam tu laa....
time lunch aku pegi jalan2 cari kedai bakerry...
cari roti.lame dah tak makan roti..
hehehe...
beli donat and roti coklat..
sedap..
hehehe...


korang jangan terliur lak tengok aku makan roti coklat ni..peerrhhh!!!!..
sedap...
hehehe...
jalan jeles...
memang best laahh...
hehehe..
tapi tak boleh makan selalu coz gemok kang..
dahlaa aku gemok..
hahaha....

0 comments: