BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 30, 2010

I am alone...miss u



Harini aku bermain dengan perasaan yang bermain dalam fikiran ni...
Ntahhlaahhh... !!
Aku buntu,,,Aku selalu ingat kan dye,, Tapi dye ingat aku ke??
 ke aku yang bertepok sebelah tangan??..
 Aku sedar diri aku tak sempurna buat dye..
 Tapi aku tak boleh tipu perasaan aku..
aku memang sayangkan dye...
Tapi dye sayang aku ke??
bile aku on9 facebook dye tak de...
Aku tak penah miss x on9 fb...
i miss u sayang...
miss sesangat....
but u love me?? 
u miss me??
kenape nasib aku cam ni...
Sungguh berat dugaan mu Ya Allah, Kau kuatkanlah semangat hamba mu ini Ya Allah...
Aku seorang yang mudah berputus asa !,
Kau berilah aku kekuatan Ya Allah!!...
Aku terlalu rindukan dye....
Tapi ape kan daya...
Aku mampu bersabar...

0 comments: