BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 15, 2010

Hari yang mendebarkan

Huh!!..hari ni tiba masanya LEC akan datang ke tempat kami pratikal .....takot seeyhhh!!.. takot-takot!!...apelah agaknye yee lec nak tanya??....aduss.... Ya Allah, kau berikan lah aku kekuatan.. Lec akan datang dalam pukol 10.30 pagi...huh!, debar-debar hati aku beb!!....hahahahahhha..... ape pon aku harap-harap tak de pape yang akan jadi....sekarang jam tangan aku menunjukkan sudah pukol 8.36 pagi...lagi beberapa jam jew nak pukol 10.30 ...takot2!!..... HuUurRmm..... Pastu minggu ni lak.... budak politeknik balik pulau last day pratikal kat ict floor 24..sediynyee....xpelaahh... minggu ni aku nak lepaskan rindu kat dorang..hehehe...hehehe... pastu esok pulak akan tibanya Hari Raya Haji...bestnyee..esok cuti beb...cuti pon sehari jew..hehe... xpelaa janji dapat cuti..

0 comments: