BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 14, 2010

hang Out Queesbay

Huh!!..rini best beb....kua shoppng2!!.. lame dah x kua shoppng..ehhe...dapt kua tadi best jee..kurng tekanan aku..hahaha....tadi aku shoppng beg tangan dengan baju je..bawak 100 je tadi.hehehe.. but cukop laa... Nak sangat makan tanduri dapat gak makan..perrrhhhh!!!!....terangkat beb ayam dye..sodap2!!..makan ingatkan RM 4 or 5 ringgit jew...tengok2 RM 8.00 beb...perrhh, mahal3...pe2 pon sodap.hahahaha... low x sodap mahal membazir laa..ni sodap xpew..hehehhe... Syukur Alhamdullah aku sunk dah tak sediy2 cam dulu, coz ade shahidn yang sentiasa amik berat sal aku..hehehe...aku sayang dye beb!!... dye laa banyak bagi aku semangat dan dorongan... Thanks dear.. hehe....



dengan cik jiji ni laa aku hang out..heheh...dye ni adik angkat aku..low nak g ne2 ke aku salu dengan dye..heheh...dye ni mix cina..mak dye asalnye orang cina, tu laa muke dye cam cina...huhu....comey an dye..





TANDURI CHIKEN...sedapp beb ayam dye..hehe..nak makan sangat..akhirnya dapat gak aku rasa..hehee...harga dye boley tahan beb.. RM 8.00 ni...mahal2... nak makan hari2 koyak aku...low nak makan skali skala boleh laa sekadar nak rasa...hehehe....pe pon tanduri be the best!!.....


0 comments: