BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 10, 2010

Cinta pertama sukar untuk dilupakan


Cinta pertama amat sukar untuk dilupakan..kerana cinta pertama banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar...walaupun umur aku baru mencecah 19 tahun...aku sudah mengenal ape erti cinta sebenar..aku mencintai seseorang...tetapi dye bukan menjadi milik aku sekarang..aku redho atas kehendak mu Ya Allah...Aku mengaku,yang aku susah nak melupakan dye.. Walau macam mana care aku cuba untuk melupekan dye...aku tetap tak dapat nak lupekan dye...aku hanya insan lemah...selepas aku dan dye berpisah...aku rase , aku dah tak de hati kat lelaki lain...ntahlaa..aku tahu dye tak lame lagi akan jadi suami orang..aku sedar...tapi aku susah sangat nak lupekan dye...cinta pertama sampai mati susah nak lupekan betol kan....??? mungkin sekarang aku dengan dye tak ade jodoh..mane tahu mase akan datang aku dengan dye ade jodoh..sape tahu kan...walaupun dye dah lukeka hati aku..aku dah lame maafkan dye..aku percaye pada takdir..mungkin ade hikmah di sebalik ape yang jadi kat aku sekarang...aku bukan tak nak bagi peluang kat lelaki lain yang mencintai aku..tapi ntaahhlaa, susah dah aku nak ade rase sayang kat seseorang lepas dye pergi tinggalkan aku...kalau aku couple dengan  orang lain pun, mungkin sayang aku tak same ... dan mungkin kepercayaan aku teramat lah tipis...salah ke aku buat macam tu??,, patut ke aku bagi peluang dekat lelaki lain..aku betol2 buntu...aku susah dah nak percayekan janji2 lelaki..bagi aku...laki semua same.. tak penah nak hargai pengorbanan aku...Mungkin sampai mati pon aku tak kan kawen kan...bia laa..aku berserah pada jodoh...bialah aku keja cite2 aku dulu ...aku de impian...impian aku nak jadi seorang photografer yang berjaye di masa akan datang..insyllah...mungkin sekarang aku sedih... mane tahu di mase akan datang ade lelaki yang benar2 mencintai aku..aku pun tak tahu...itu pon kalau ade laa kan lelaki yang cam tu..sekarang susah nak jumpe lelaki....JANTAN BANYAK!!!!... tapi lelaki susah nak jumpe..Bialah Allah tetukan jodoh aku..aku low boley tak nak bercinte lagi...bia terus kawen..tak laa aku merane lagi..orang tua2 ckap. kalau bercinte lepas kawen, bahagia rumah tangga.ntahhlaa..mungkin!!....dahlaa malas nak pike lagi.kalau pike leh jadi gile aku, Aku kene teruskan hidup, aku kene kuatkan semangat...aku kene bangkit ke hadapan, agar aku boleh berjaye di masa akan datang,..insyllah....






ini lah cinta pertama aku..sukar untuk aku melupekan dye...Hanya Allah yang mengetahui perasaan aku...Aku redho dengan pemergiaan dye...aku percaye pada takdir..Allah sentiasa ada untuk aku..dan sentiasa mendoakan kebahagiaan dye....

0 comments: