BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 13, 2010

Camera Idaman aku..


(ESO D550 18x)

salam semua...aku rini nak cita satu bende kat korang...low korang rasa nak baca blog aku baca jelaa..low tak nak jangan baca k...aku nak tulis ape..aku punya pasal laa beb !!.....Cam ni,.....Aku dah lama idamkan camera ni...haii bile laa aku akan dapat camera ni ye??..nak beli x mampu beb !!.. mahal kowt..walaupun bajet 2xxx lebih cam 2..nak kumpul wet..hurrmm...sampai bile..xpelaahh...aku hanya dapat tengok je camera ni... Pe2 pon aku akan usaha dapatkan camera yang aku sayang....bagi aku..bila aku snap sesuatu gambar tu..kau rasa tenang sangat...best beb!!..jadi photogarafer....ley menjelajah satu dunia...mencari pengalaman..aku minat bidang ni..dah lama...dari dulu lagi.. Insyllah jika di izinkan Allah aku di panjangkan umur..aku nak jadi seorang photografer yang berjaya....insyllh....mane tahu low umor aku tak panjangkan.....sampai sini jelaaa..aku malas nak membebel panjang-panjang..Aku harap..pe yang aku nak tercapai..AMIN!!.....

0 comments: